Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie

Klasa 4A w Ojcowie

Relacje uczestników:

Wycieczka do Ojcowa.
Na wycieczce bawiłam się świetnie. Bardzo dużo rzeczy mnie tam zaciekawiło. Przyznam, że mimo wszystko było wiele chodzenia. Dowiedziałam się, że do Groty Łokietka idzie się 40 minut, co mnie bardzo zaskoczyło, ponieważ myślałam, że będziemy tam za 15 minut. Na drugi dzień trochę bolały mnie nogi. Jednak uważam, że była to wspaniała wycieczka, dobrze zorganizowana i pouczająca.
Alicja Piwowarska z klasy 4a

We wtorek 21 września byliśmy na wycieczce w Ojcowie. Wyjechaliśmy około 7:50. Ku mojemu zdziwieniu dotarliśmy do Ojcowa bardzo szybko bo o 8:30. Później czekaliśmy na panią przewodnik i rozglądaliśmy się po pięknym parku. Kiedy dotarła pani przewodnik od razu wyruszyliśmy do jaskini króla Łokietka, do jaskini szliśmy około 45 minut ale było warto. Kiedy doszliśmy do jaskini przyszedł pan przewodnik i oprowadził nas po pięknej jaskini. Kiedy wyszliśmy z jaskini od razu ruszyliśmy w drogę powrotną do Bramy Krakowskiej, a po drodze kupiliśmy sobie pamiątki. Doszliśmy do Bramy Krakowskiej i pani przewodnik krótko o niej opowiedziała. Zaraz potem poszliśmy do źródełka miłości, z którego napiliśmy się pysznej wody. Ruszyliśmy w drogę powrotną, szliśmy piękną ścieżką a po drodze zatrzymaliśmy się na krótki odpoczynek, wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy na zamek w Pieskowej Skale. Przed zamkiem i pani przewodnik opowiedziała o nim bardzo szczegółowo, później zwiedziliśmy zamek i wróciliśmy do autobusu. Bardzo podobało mi się na tej wycieczce ponieważ dużo zwiedziłam.
Iga Janus

21.09.2021 odbyła się wycieczka klasowa. Wyjechaliśmy o 8:00. Po przybyciu do Ojcowa zwiedziliśmy Grotę Łokietka, a następnie doliną Prądnika przeszliśmy do Bramy Krakowskiej. Odwiedziliśmy też Źródełko miłości i jaskinie Krowią, później pojechaliśmy do Pieskowej Skały, gdzie zwiedziliśmy piękny zamek i Maczugę Herkulesa. Wróciliśmy do Miechowa około godziny 14:00. Była to piękna i ciekawa wycieczka.